Dosja hetimore kundër ish-ministres Belinda Balluku zbulon një mekanizëm të sofistikuar drejtimi të tenderave, ku informacioni i ndjeshëm për ofertat e konkurrentëve i dërgohej në kohë reale drejtueses së Ministrisë së Infrastrukturës përpara se të merreshin vendimet zyrtare.
Mekanizmi i Drejtimit në 6 Hapa:
-
Informacioni merrej nga brenda: Anëtarja e Komisionit të Vlerësimit, Miranda Shkurti, i dërgonte në telefon fotografitë e tabelave me ofertat e konkurrentëve drejtorit të ARRSH, Evis Berberit.
-
Kalimi i menjëhershëm: Berberi, brenda minutave, i përcjelli fotografitë direkt Belinda Balluku.
-
Kërkesa e drejtpërdrejtë: Në një rast, Berberi pyet Shkurtin: “Kush është tani?”, duke kërkuar përditësime në kohë reale. Ajo i përgjigjet thjesht “7”, duke i dërguar menjëherë listën e ofertuesve për Lotin 7.
-
Paracaktimi i Fituesve: Ky rrjedhë informacioni ndodhi për të paktën 5 lotet të ndryshme të Unazës së Jashtme të Tiranës (Lotet 2, 5, 6, 7 dhe segmenti “Shqiponja-B-Ri-Shkozë”).
-
Fitues të Parapërcaktuar: Çdo tender ku u ndërhyr në këtë mënyrë përfundoi me fitues specifikë, të cilët përfaqësonin interesa biznesi të njohur:
-
Loti 5: “G.P.G” & “Senka” (Paqsor Buzi, Gëzim Dani, familja Senka)
-
Loti 6: “Gjoka Konstruksion” (Rrok Gjoka) – e njëjta kompani që u nënkontraktua më vonë nga fituesit turq të tenderit të Tunelit të Llogarasë.
-
Loti 7: “Alko-Impex” & “2T” (Imer Ademi nga Kosova dhe Artan Sako/Dritan Troksi) – me lidhje krushqie me rrethin e Ballukut.
-
Loti 2: “4A-M&ED Konstruksion&I.D.K” (Ardit Metaliaj, Alfred Ibrahimi, Barjam Dalipaj) – me lidhje me kontratat e tjera të ministrisë.
-
-
Roli Drejtues i Ballukut: Dosja e hetimit e paraqet Ballukun si figurën që drejtoi këtë proces “megakorrupptiv” nga lart, duke shfrytëzuar pozitën e saj ministeriale për të kontrolluar rezultatin e prokurimeve miliardëshe.
Ky zbulim vjen në kohën kur Belinda Balluku është e pezulluar nga detyra dhe e pandehur nga SPAK për tenderin e Tunelit të Llogarasë. Dosja sugjeron që ndërhyrjet në prokurime nuk ishin të izoluara, por një praktikë e sistematizuar që përfshinte projekte të shumta infrastrukturore me vlera të mëdha.
