Transporti ajror në Shqipëri rritet me 10%, hekurudha pothuajse e braktisur

Të dhënat e reja të INSTAT për tremujorin e tretë të 2025 tregojnë një Shqipëri në lëvizje, ku transporti ajror po përjeton rritje të shpejtë, ndërsa hekurudha po përdoret nga vetëm 782 pasagjerë.

Transporti ajror në ngjitje

  • 3.9 milionë pasagjerë në tremujorin e tretë, rritje 10.1% ndaj vitit të kaluar

  • 31 shoqëri ajrore operative (30 të huaja, 1 shqiptare)

  • 139,923 fluturime, ku 83.6% ishin mbikalime

  • Transporti i mallrave me ajër u rrit me 25.6%

Revolucioni detar: Saranda tejkalon Durrësin
Në një ndryshim historik, Porti i Sarandës ka kaluar Portin e Durrësit për numrin e pasagjerëve:

  • Sarandë: 49.2% e të gjithë pasagjerëve detarë

  • Durrës: 40.8%

  • Vlorë: 10.0%

Durrësi mbetet kryeqyteti i mallrave, duke përpunuar 95% të volumit total të mallrave detare.

Hekurudha në krizë
Transporti hekurudhor vazhdon të jetë mjeti më i përfillur:

  • Vetëm 782 pasagjerë në tremujorin e tretë

  • Ulje drastike prej 62.9% ndaj vitit të kaluar

  • Përdoret kryesisht për transportin e qymyrit (75.8% e të gjithë mallrave)

Këto të dhëna reflektojnë transformimin e infrastrukturës së transportit në Shqipëri, ku ajrori dhe detari po mbizotërojnë, ndërsa hekurudha vazhdon të luajë një rol të kufizuar.

Avatar photo
Albin Hoxha
30 Tetor, 09:18 | Përditësimi: 30 Tetor, 09:18